Wij horen graag van u!
Heeft u een vraag? Kijk of het antwoord er hier bij staat.
Voornaam *
Achternaam *
E-mail *
Telefoon (optioneel)
Voor vragen over uw foto, gelieve deze hier te uploaden
Alleen standaard bestandsformaten zijn toegestaan
Uw bericht *
We doen onze uiterste bests om binnen 24 uur te reageren Verzenden
Waarheen verzenden jullie en hoeveel kost dat?
Wij kunnen aan de meeste landen verzenden met vaste verzendkosten is GRATIS, hierbij zitten de verzendkosten, de administratiekosten en de verzekering van het product of de producten inbegrepen. De bedrijven die we gebruiken voor de verzending, rekenen echter hogere tarieven voor sommige landen. Deze landen hebben verzendkosten van $49, waarbij de verzend- en administratiekosten evenals de douanegelden. De gehele lijst van landen kan hier bekeken worden.
Wat zullen de verzendkosten zijn als ik meerdere producten bestel?
Onze vaste verzendkosten zijn niet afhankelijk van de grootte van of hoeveelheid producten in de bestelling.
Ik denk dat mijn foto te beschadigd is om afgedrukt te kunnen worden. Wat kan ik doen?
In veel gevallen kunnen we zelfs oude of beschadigde foto's herstellen, maar als u er zeker van wil zijn kunnen wij u onze gratis foto-consultatie service aanbieden. Als u niet zeker weet of uw foto van voldoende kwaliteit is, e-mail naar ons voordat u uw bestelling plaatst.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Sta 4 tot 7 dagen voor de verzending toe. De printproductie vergt 2 tot 3 dagen en de verzending 2 tot 4 dagen.
Hoe kan ik betalen?
Wij accepteren twee betalingsmethoden. 1. U kunt met Skrill (Moneybookers) betalen, waarbij u uit meerdere betalingsmogelijkheden kunt kiezen. 2. U kunt met Paypal, of als u geen Paypal-account heeft, met creditcard betalen.
Welke valuta accepteren jullie ter betaling?
Op dit moment zijn we in staat om US Dollars, Canadese Dollars, Australische dollars, Euro's en Britse Ponden te accepteren. U kunt uw valuta kiezen tijdens het afrekenen.
Wat zijn de verschillen tussen de afdrukopties die jullie aanbieden?
Naast een enkele afdruk op canvas, bieden wij drie andere afdrukopties aan.

Muurscherm : Dit is een set van verschillende prints op canvas die, wanneer gecombineerd, zorgen voor een dynamische compositie op uw muur. De belangrijkste voordelen van het kiezen voor een muurscherm, in plaats van meerdere verschillende afdrukken los van elkaar, is dat een muurscherm is ontworpen om samen te gaan en de totale kosten veel lager zullen zijn.

Gespleten beeld : Deze optie maakt het mogelijk om een foto te verdelen over 3 of 4 canvasbeelden voor een bijzonder effect. U heeft daarnaast de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende indelingen van de beelden.

Collage : In plaats van de aankoop van een individu afdrukken voor elke foto, kunt u ervoor kiezen om een aangepaste collage van hebben foto afgedrukt op een doek. Een collage bestaat uit maximaal 20 verschillende foto's, en je zal de mogelijkheid om te kiezen tussen verschillende sjablonen om uw eigen ontwerp te maken te hebben.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
De manier waarop wij uw bestelling verpakken zal afhangen van de vraag of u gekozen heeft voor een stretched canvas of ingelijste afdruk. Afdrukken zonder lijst worden opgerold geleverd in een beschermbuis, zodat ze door u kunnen worden uitgepakt, wanneer het u uitkomt.
Bieden jullie cadeaubonnen aan?
Cadeaubonnen zijn altijd een prachtig idee, en het kan het perfecte cadeau zijn als je niet weet welke afdruk de ontvanger zou willen krijgen. Wanneer u een cadeaubon koopt , kunt u ervoor kiezen dat de ontvanger een e-mail met een code ontvangt of een cadeaubon toegezonden krijgt per post.
Kan ik gelijktijdig gebruik maken van een cadeaubon en kortingscodes?
U mag per bestelling gebruik maken van één kortingscode of één cadeaubon,u kunt zelf kiezen met welke van de twee u het meeste zal besparen op uw aankoop.u Als u bijvoorbeeld een 20% kortingscode en een cadeaubon van 40 € heeft, kunt u zelf uitkiezen waarmee u het meeste voordeel zal hebben. U kunt de andere cadeaubon of kortingscode natuurlijk bewaren voor u volgende aankoop.
De website laat een 60 x 90 cm mogelijkheid zien, maar ik wil graag een fotodoek van 90 x 60 cm. Is dat mogelijk?
De grootte die door ons wordt aangegeven, geldt voor zowel de horizontale weergave als de verticale weergave van de afdruk. Als u ons een horizontale foto stuurt zullen wij hem horizontaal afdrukken en vica versa. We kunnen echter de afdrukstand van de foto ook veranderen als u dit wenst. Laat dit aan ons weten in het opmerkingenveld wanneer u hierin geinteresseerd bent.
Ik heb een zwart-wit foto die ik graag in kleur zou willen hebben. Is dat mogelijk?
Ja, dit is mogelijk. Laat ons simpelweg door middel van het opmerkingenveld weten welke kleuren de haren en de ogen bijvoorbeeld moeten hebben. We laten u de gekleurde versie van de foto zien ter goedkeuring, voordat we hem afdrukken.
Welke mogelijkheden heb ik om foto's te zenden voor de muurschermen en collage mogelijkheden.

Welke mogelijkheden heb ik om mijn foto's sturen?

Wall Display:

U kunt de foto's uploaden tijdens het bestelproces, ze e-mailen of zelfs uw originelen sturen. Om duidelijk te op welke manier de foto's moeten worden gebruikt vragen wij u de foto's te voorzien van bestandsnamen die overeenkomen met de muurweergave die u hebt geselecteerd.

Collage Doeken:

Stuur de foto's per e-mail naar ons, vanwege het grote aantal beelden. U kunt de foto's benoemen naar de volgorde waarin u zou willen dat ze gebruikt worden of het aan onze foto-editors overlaten. Begin met 1 voor de afbeelding linksboven en ga van links naar rechts, van boven naar beneden. U kunt het voorbeeld tot driemaal gratis wijzigen voordat u afdrukt.

Hoe kan ik een foto per e-mail versturen?
Foto's kunnen per e-mail worden verzonden aan sales@schilderjeleven.nl
Kan ik de originele foto's terugkrijgen als ik deze per post opstuur?
Ja, zolang je ons maar laat weten dat je de originele foto's graag terug wilt. Maak hier alsjeblieft een notitie van in de commentaarsectie op de bestelpagina. Zorg er in elk geval voor dat alle contactgegevens inclusief telefoonnumer en e-mail bij ons bekend zijn, zodat we de foto's direct kunnen terugsturen zodra we deze niet meer nodig hebben.
Hoe vaak mag ik wijzigingen doorgeven?
In de prijs zitten drie wijzigingen inbegrepen. Voor elke andere wijziging rekenen we 10 euro extra.
Is het mogelijk om speciale wensen te uiten over de achtergrond van mijn afdruk?
Absoluut! De optie om de achtergrond te veranderen is slechts een van de vele fotobewerking aanvragen die we kunnen vervullen. Dit wordt beschouwd als een van de wijzigingen die u kunt doorgeven tijdens uw bestelling. Schrijf gewoon uw verzoek in het opmerkingenvak op de bestelpagina.
Wij gebruiken cookies om u te helpen de best mogelijke ervaring op onze website te hebben. Door op de website te surfen accepteert u het gebruik van cookies. Meer informatie